Avaleht

Otsing

Garantii

Tagastused ja pretensioonid

Kui kaup tuuakse Tarnijale, tuleb esitada kõik dokumendid, mis tootja on kaubale lisanud, ja kauba ostu kinnitav dokument (arve), mis on ühtlasi kauba garantiitalong.
 

Tähelepanu! Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud meie lattu. Veenduge, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on välistatud.


Garantiihoolduse tegemiseks on ostjal soovitatav esitada kaup täiskomplektis.

Garantiiremondi teostame ootetööna, eeldusel et kõik varuosad või asendustooted on laos olemas. 

Garantii ei kehti järgmistel juhtudel:

 
•    kahjustused on tekkinud kliendi süül;
•    kaup on saanud mehaanilisi või muid kahjustusi või see on lahti võetud;
•    kaup on saanud kahjustusi looduskatastroofi, välgulöögi, tulekahju, üleujutuse vms tagajärjel;
•    kahjustused on tekkinud võõrkehade, vedelike, putukate, tolmu vms tõttu;
•    kahjustused on seotud mitteoriginaalkauba kasutamisega või sellise kauba tarvitamisega, mida tootja ei ole sertifitseerinud kasutamiseks koos selle kaubaga;
•    kauba garantiiplomm või valmistusnumber on kahjustatud, on avastatud kauba ja kasutusjuhendi rikkumise tunnuseid;
•    arvutiprogrammide ja tarkvara, sealhulgas eelpaigaldatud tarkvara probleemid, samuti tarkvarast põhjustatud probleemid;
•    kahjustused on seotud sellega, et kaupa on kasutatud ebaotstarbekalt
•    ostja ei esita kauba ostu kinnitavat dokumenti (mis on ühtlasi kauba garantiitalong)
 

Autolukuabi tuletab meelde:


Autovõtme garantii puhul tuleb tulla koos autoga. Juhul kui autoga ei saa tulla, palume võtta ühendust meie konsultandiga aadressil info@autolukuabi.ee

Kauba garantiihooldusega seotud lisateavet leiate veebilehel www.autolukuabi.ee olevast ostu-müügi eeskirjast ning peatükist „Garantii“.